Subject: Re: Kultuuriministri 13. veebruari 2019. a määruse nr 5 muutmise eelnõu kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks esitamine
From: Liina Veskimägi-Iliste <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 12:43:58 +0200

Tere!

Oleme tutvunud  ministri määrusega "Rahvakultuuri valdkonna 
partneroranisatsioonide toetamise tingimused ja kord”.

Palune võimalusel  vaadat üle § 4 punkt 7.
Eesti Rahvakunsti ja Käsitöö Liidul on liikmeskond põhikirja järgselt 
järgmine:  Liidu liikmeteks võivad olla juriidilised isikud või 
vabatahtlikud füüsiliste isikute ühendused. Liidul on tegev-, toetaja- ja 
auliikmed.
Samadel alustel toimivad ka meie katusorganisatsioonid Euroopas ja 
Põhjamaades.

Füüsilisesd isikud on ainult auliikmed.

Juhime tähelepanu, et  § 13 numerastsioon on puudulik.

Jätkuvale koostööle lootes!

Liina Veskimägi-Iliste

Eesti Rahvakunsti ja Käsitöö Liit
www.folkart.ee
Mob (+372) 5667 4671

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 25. oktoober 2024 11:41
Adressaat: Eesti Kooriühing <[email-masked]>; Eesti Rahvatantsu ja 
Rahvamuusika Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; EESTI 
FOLKLOORINÕUKOGU <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Rahvamajade Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
EESTI KULTUURISELTSIDE ÜHENDUS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Harrastusteatrite Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Rahvakunsti ja Käsitöö Liit MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Kultuuriministri 13. veebruari 2019. a määruse nr 5 muutmise eelnõu 
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks esitamine

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kultuuriministri 13. veebruari 2019. a määruse nr 5 muutmise 
eelnõu kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 25.10.2024

Registreerimise number: 1-12/1197-1.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.kul.ee <https://www.kul.ee/>